ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

I

Скликання:

VIII

Проголосовано:

В цілому

Дата прийняття:

20.07.2023

Статус:

Прийнятий вцілому

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    14
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

РІШЕННЯ: № 192
Про роботу із зверненнями громадян у Славутському управлінні водопровідно-каналізаційного господарства за І півріччя 2023 року

СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

20.07.2023р. Славута №192

Про роботу із зверненнями громадян

у Славутському управлінні

водопровідно-каналізаційного

господарства за І півріччя 2023 року
 

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріпленого Конституцією України права на звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року «109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши інформацію начальника Славутського управління водопровідно-каналізаційного господарства Дементія ЗБАРОВСЬКОГО про роботу із зверненнями громадян на підприємстві за І півріччя 2023 року, керуючись п.п.1, п. «б», ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Славутської міської ради ВИРІШИВ:

1.Інформацію про роботу із зверненнями громадян у Славутському управлінні водопровідно-каналізаційного господарства за І півріччя 2023 року взяти до відома (додається).

2.Славутському управлінню водопровідно - каналізаційного господарства (Збаровський Д.А.):

2.1 проводити щомісячний та щоквартальний аналіз, узагальнення звернень з метою виявлення причин, що їх породжують, та систематично оприлюднювати матеріали з цих питань у ЗМІ;

2.2 посилити персональну відповідальність за стан роботи із зверненнями громадян, забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання громадянами обґрунтованої відповіді;

2.3 приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються учасники бойових дій, ветерани війни, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту;

2.4 вдосконалювати роботу з організації прийому громадян, шляхом впровадження нових форм прийому.

3.Контроль за виконання даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія ОСТАПЧУКА.
 

Міський голова                                       Василь СИДОР

 

ІНФОРМАЦІЯ

про роботу із зверненнями громадян в Славутському управлінні водопровідно-каналізаційного господарства за І півріччя 2023 року
 

Протягом І-шо півріччя 2023 року до Славутського управління водопровідно-каналізаційного господарства надійшло всього 1571 звернень громадян, з них:

- 8 письмових звернень громадян

- 34 звернення на підключення та ремонт міської водопровідної та каналізаційної мережі;

- 259 звернень до абонентського відділу;

- 13 складено договір реструктуризації боргу;

- 960 звернень до диспетчера;

- побувало на особистому прийомі у начальника 201 громадян.

- побувало на особистому прийомі у головного інженра 96 громадян.

Мешканці міста Славута звертаються до Славутського управління водопровідно-каналізаційного господарства з питань щодо перерахунків вартості за спожиті послуги, підключення до комунальної системи водопровідної та каналізаційної мережі, а також якості та режиму надання послуг водопостачання та водовідведення, роботи очисних споруд.

У начальника Славутського УВКГ– встановлені графіки прийому громадян – двічі на тиждень. Однак, враховуючи життєву необхідність послуг для населення, які надаються Славутським УВКГ – керівник здійснює постійний прийом громадян в робочий час, незважаючи на графіки прийому.

На підприємстві ведется диференціація заяв залежно від категорії заявників: від учасників ВВВ, бойових дій, осіб постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, пенсіонерів.

За І-ше півріччя 2023 рік повторні звернення відсутні.

Термін розгляду заяв здійснюється Славутським УВКГ – на протязі 15 днів. У випадку необхідності виконання певних робіт – термін надання відповіді продовжується в строк до 30 календарних днів.

Заходи щодо покращення роботи із зверненням громадян: неухильне дотримання Закону України «Про звернення громадян».

Крім того, за кошти Славутського УВКГ за І-ше півріччя 2023 року виконані роботи по ремонту водопровідних та каналізаційних мереж на загальну суму 637 тис. грн.

Начальник Славутського УВКГ           Дементій ЗБАРОВСЬКИЙ