ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

I

Скликання:

VIII

Проголосовано:

В цілому

Дата прийняття:

20.07.2023

Статус:

Прийнятий вцілому

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    14
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

РІШЕННЯ: № 189
Про роботу із зверненнями громадян в управлінні освіти виконавчого комітету Славутської міської ради за І півріччя 2023 року

СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

20.07.2023р. Славута №189

Про роботу із зверненнями громадян

в управлінні освіти виконавчого комітету

Славутської міської ради за І півріччя 2023 року
 

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян в управлінні освіти виконавчого комітету Славутської міської ради за І півріччя 2023 року, заслухавши інформацію начальника управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради Ельміри ПЕРЕПЕЛИЦІ «Про роботу із зверненнями громадян в управлінні освіти виконавчого комітету Славутської міської ради за І півріччя 2023 року», керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підпунктом 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Славутської міської ради ВИРІШИВ:

  1. Інформацію начальника управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради Ельміри ПЕРЕПЕЛИЦІ «Про роботу із зверненнями громадян в управлінні освіти виконавчого комітету Славутської міської ради за І півріччя 2023 року » взяти до відома (додається).
  2. Управлінню освіти виконавчого комітету Славутської міської ради:
    2.1. Продовжити роботу по своєчасному та компетентному реагуванню на звернення громадян.
    2.2. Вжити додаткових заходів щодо активнішого використання засобів масової інформації, офіційних інтернет - ресурсів для висвітлення актуальних питань у сфері освіти та норм, що регулюють відносини в галузі освіти.
    2.3. Не допускати формального ставлення до вирішення обґрунтованих заяв та скарг громадян та неналежного виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ігоря ПІГОЛЯ.

Міський голова                  Василь СИДОР



Інформація

«Про роботу із зверненнями громадян в управлінні освіти виконавчого комітету Славутської міської ради за І півріччя 2023 року»
 

Протягом І півріччя 2023 року робота в управлінні освіти виконавчого комітету Славутської міської ради зі зверненнями громадян проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», указом Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008р. №109/2008, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Організація роботи по своєчасному та об'єктивному розгляду звернень громадян, задоволенню їх законних прав та інтересів є одним із пріоритетних напрямків в роботі управління освіти та знаходиться на постійному контролі. Стан роботи із зверненнями громадян систематично розглядається на нарадах начальника управління освіти, колегії управління освіти.

Для забезпечення своєчасного та якісного розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян, оперативного вирішення порушених в них питань вживаються заходи щодо підвищення якості роботи зі зверненнями громадян.

Посадовими інструкціями та функціональними обов’язками затверджено персональну відповідальність працівників управління освіти за роботу із зверненнями громадян.

Відповідно до Положення про порядок проведення прийому громадян з особистих питань в управлінні освіти, затвердженого наказом управління освіти від 11.10.2013 року № 418 визначено графік прийому громадян начальником управління освіти, ведеться журнал реєстрації особистого прийому громадян начальником управління освіти. Інформацію про час та порядок особистого прийому громадяни можуть отримати за телефонами управління освіти, на офіційному веб-сайті та на інформаційно-довідковому стенді управління освіти. При проведенні прийомів керівництвом управління освіти не допускалось надання неоднозначних або неповних відповідей із порушенням встановлених законодавством термінів.

На офіційних інтернет - ресурсах розміщуються різноманітні статті, що висвітлюють основні процеси у галузі освіти. Щоквартально оновлюється сторінка офіційного вебсайту управління освіти, на якій проводяться консультації, надаються роз’яснення. Для удосконалення роботи із зверненнями громадян працівниками управління освіти та структурних підрозділів надаються консультації керівникам та працівникам закладів освіти. В управлінні освіти налагоджено облік письмових та усних звернень громадян, згідно графіка проводиться особистий прийом громадян керівництвом управління освіти.

На особистому прийомі в начальника управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради протягом І півріччя 2023 року побувало 12 громадян. Надані відповіді та роз’яснення по суті.

За звітний період до управління освіти надійшло 18 письмових звернень. Колективних звернень не було.

Звернення громадян розглядаються в порядку та з дотриманням термінів розгляду, встановлених чинним законодавством.

Основними проблемами, які порушувались у зверненнях є:

  • Працевлаштування
  • Встановлення, підтвердження стажу роботи
  • Про реорганізацію та перейменування управління освіти та закладів
  • освіти
  • Про підпорядкованість закладів освіти
  • Призупинення трудового договору
  • Зарахування дітей до закладів освіти
  • Порядок перепрофілювання (зміна типу) закладів освіти
  • Форм навчання у закладах освіти
  • Про виплату одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим
  • батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку.
  • Про створення безпечних умов у закладах освіти

Фактів порушення працівниками управління освіти положень Закону

України «Про звернення громадян», не вирішення в межах компетенції порушених у зверненнях громадян питань не виявлено.

Звернень від ветеранів війни, осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС не було. Повторних звернень до управління освіти не надходило.

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Положення про забезпечення доступу до публічної інформації, затвердженого наказом управління освіти від 10.10.2016 р. № 116 управлінням освіти було розглянуто та надано відповідь на 2 письмові запити на публічну інформацію.

На виконання статті 30 Закону України «Про освіту» на офіційному вебсайті управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради у закладці «Прозорість та відкритість» постійно висвітлюється інформація про діяльність та фінансові звіти про надходження та використання отриманих коштів управлінням освіти. Оприлюднено 9 наборів відкритих даних .

Зважаючи на необхідність подальшого удосконалення роботи із зверненнями громадян, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну увагу роботі із зверненнями громадян.

Начальник управління освіти                         Ельміра ПЕРЕПЕЛИЦЯ