ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

I

Скликання:

VIII

Проголосовано:

В цілому

Дата прийняття:

20.07.2023

Статус:

Прийнятий вцілому

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    14
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

РІШЕННЯ: № 188
Про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Славутської міської ради за перше півріччя 2023 року

СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

20.07.2023р. Славута №188

Про роботу із зверненнями громадян у

виконавчому комітеті Славутської міської

ради за перше півріччя 2023 року
 

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України  права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради за перше півріччя 2023 року, керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», п. п. 1 п. «б» ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:

  1. Інформацію про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Славутської міської ради за І півріччя 2023 року взяти до відома (додається).

2.Центру надання адміністративних послуг:

2.1. Забезпечити кваліфікований, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань; задоволення законних вимог заявників; поновлення порушених конституційних прав громадян; забезпечення недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. У разі виявлення несвоєчасного і неповного розгляду звернень громадян негайно повідомляти про дані факти та вносити пропозиції щодо притягнення у встановленому законодавством порядку до дисциплінарної відповідальності керівників відділів і служб виконавчого комітету, якими допущені грубі порушення.

2.2. Проводити аналіз по розгляду звернень громадян, з’ясовувати причини, що породжують повторні звернення громадян, систематично аналізувати характер звернень та за результатами такого аналізу вносити пропозиції щодо розв’язання найбільш актуальних проблем. Оприлюднювати матеріали з цих питань у засобах масової інформації щоквартально.

2.3. Забезпечити засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян не рідше одного разу на місяць.

2.4. Забезпечити проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності та структурних підрозділах виконавчого комітету до 15 січня 2024 року.

2.5. Забезпечити періодичне звітування керівників підпорядкованих структурних підрозділів виконавчого комітету Славутської міської ради та комунальних підприємств з питань роботи із зверненнями громадян не рідше двох разів на рік.

2.6. Посилити контроль за своєчасним розглядом звернень громадян та наданням повних, обґрунтованих відповідей у встановлений законодавством термін. Зокрема, надати можливість знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень.

2.7. Здійснювати організацію проведення особистих прийомів громадян міським головою, його заступниками, керуючим справами.

2.8. З метою поліпшення роботи щодо інформованості населення про діяльність виконавчих органів ради, підвищення довіри людей, продовжувати практику спілкування з населенням через засоби масової інформації, зокрема шляхом проведення «гарячих телефонних ліній».

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Славутської міської ради Вікторію КРУТУ.

Міський голова                         Василь СИДОР

Інформація

про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Славутської міської ради за перше півріччя 2023 року
 

Звернення громадян до органів влади – беззаперечне право людини і громадянина, яке дозволяє відстоювати свої законні інтереси. Звернення громадян відіграють особливу роль у забезпеченні зв’язку між міською радою та громадою міста, показуючи основні проблеми людей та шляхи їх вирішення.

Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Славутської міської ради проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативно-правових документів, які регулюють роботу розгляду звернень громадян.

Основними критеріями, якими керується виконавчий комітет Славутської міської ради у роботі із зверненнями громадян, є кваліфікований, своєчасний та об’єктивний розгляд усіх питань, які порушують у своїх зверненнях мешканці міста. Вживаються відповідні заходи по їх розгляду, усуненню причин, що породжують звернення, своєчасному інформуванню за наслідками їх розгляду.

Упродовж першого півріччя 2023 року року до виконавчого комітету Славутської міської ради надійшло 246 звернення громадян (що на 22 більше порівняно з аналогічним періодом 2022 року, або 11%).

З Хмельницької обласної адміністрації надійшло 72 звернення (на 4 звернення менше порівняно з попереднім періодом).

Запитів на публічну інформацію надійшло 49 (на 13 запитів більше, порівняно з аналогічним періодом 2022 року).

Колективних звернень надійшло 10 (на 1 менше, ніж за попередній період, в них зібрано підписів 84 громадян, частка колективних звернень становить 4% від загальної кількості звернень.

Петицій, адресованих до Славутської міської ради, не надходило, як і за аналогічний період 2022 року.

Зареєстровано 1 повторне звернення за звітний період (за попередній період відсутні повторні звернення).

Тематика питань різноманітна. Найбільше звернень стосується соціального забезпечення – 80 звернень (32% від загальної кількості), питань житлово-комунального характеру - 54 (22% від загальної кількості), земельних питань - 47 звернень (19% від загальної кількості), з житлових питань – 5 звернень (2% від загальної кількості звернень), медичної сфери - 5 (2% від загальної кількості звернень), оплати за комунальні послуги та встановлення тарифів – 3 звернення (1% від загальної кількості звернень) тощо.

Учасників АТО та бойових дій, які звертаються до Славутської міської ради з проханням внесення їх даних до книги реєстрації звернень учасників бойових дій та осіб прирівняних до них, яким першочергово відводитимуться земельні ділянки для індивідуального житлового будівництва протягом звітного періоду зареєстровано 10 (за попередній період було зареєстровано 6 звернень).

Міським головою відповідно до затвердженого графіку проводяться особисті прийоми, на яких громадяни нашого міста мають змогу особисто звернутися до міського голови із своїми проханнями, пропозиціями або зауваженнями. На прийомах порушуються найбільш актуальні для них питання - житлового та комунального господарств, працевлаштування та інші. Так, протягом першого півріччя 2023 року особисто до міського голови звернулось 46 громадян (на 26 громадян більше в порівнянні з першим півріччям 2022 року), до заступників міського голови надійшло 8 звернень від громадян (на 7 осіб менше, ніж у попередньому періоді 2022 року).

У виконавчому комітеті Славутської міської ради функціонує телефонна лінія (7-65-64), подзвонивши на яку громадяни також можуть залишити своє звернення для розгляду. Подібна форма звернення дозволяє звертатись громадянам у випадку неможливості прийти на особистий прийом до голови чи його заступників, а також для більш швидшого вирішення проблемних питань.

Щомісяця відбувається засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на розгляд якої виносяться найбільш актуальні питання роботи із зверненнями громадян, а також приймаються рішення по окремим зверненням громадян, які потребують детального вивчення.

Центром надання адміністративних послуг виконавчого комітету Славутської міської ради щоденно надається консультативна допомога громадянам, які звертаються із своїми питаннями до виконавчого комітету.

З питань звернень до міського голови та його заступників особисто чи шляхом написання письмових заяв, скарг, пропозицій звертатись за тел.: 7-65-64, електронна пошта cnap_slavuta@ukr.net або за адресою: вул. Миру, 102, м. Славута.

Начальник ЦНАП                    Анна ГАВЮК