ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:


Левунець Євгеній Володимирович

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXIII

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Дата реєстрації:

12.01.2024

Проголосовано:

18.01.2024 09:40:55

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    13
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    6

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ



                                                                                                                                                                                                                                                                                      Проект рішення



Про роботу із зверненнями громадян у Славутському управлінні водопровідно-каналізаційного

господарства за 2023 рік



З метою забезпечення реалізації та гарантування закріпленого Конституцією України права на звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року «109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши інформацію начальника Славутського управління водопровідно-каналізаційного господарства Євгенія ЛЕВУНЦЯ про роботу із зверненнями громадян на підприємстві за 2023 рік , керуючись п.п.1, п. «б», ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Славутської міської ради ВИРІШИВ:


1.Інформацію про роботу із зверненнями громадян у Славутському управлінні водопровідно - каналізаційного господарства прийняти до відома (додається).

2.Славутському управлінню водопровідно - каналізаційного господарства (Євгеній ЛЕВУНЕЦЬ):



2.1.Проводити щомісячний та щоквартальний аналіз, узагальнення звернень з метою виявлення причин, що їх породжують, та систематично оприлюднювати матеріали з цих питань у ЗМІ;



2.2.Посилити персональну відповідальність за стан роботи із зверненнями громадян, забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання громадянами обґрунтованої відповіді;



2.3. Приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються учасники бойових дій, ветерани війни, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту;



2.4. Вдосконалювати роботу з організації прийому громадян, шляхом впровадження нових форм прийому.



3. Контроль за виконання даного рішення покласти на керуючого справами Вікторію КРУТУ.



Міський голова                                                                                                                                                     Василь СИДОР



































ІНФОРМАЦІЯ



про роботу із зверненнями громадян в Славутському управлінні водопровідно-каналізаційного господарства за 2023 рік



Протягом 2023 року до Славутського управління водопровідно-каналізаційного господарства надійшло всього 3010 звернень громадян, з них:



- 23 письмових звернень громадян



- 57 звернення на підключення та ремонт міської водопровідної та каналізаційної мережі;



- 432 звернень до абонентського відділу;



- 32 складено договір реструктуризації боргу;



- 1855 звернень до диспетчера;



- побувало на особистому прийомі у начальника 432 громадян.



- побувало на особистому прийомі у головного інженера 179 громадян.



Мешканці міста Славута звертаються до Славутського управління водопровідно-каналізаційного господарства з питань щодо перерахунків вартості за спожиті послуги, підключення до комунальної системи водопровідної та каналізаційної мережі, а також якості та режиму надання послуг водопостачання та водовідведення, роботи очисних споруд.



У начальника Славутського УВКГ- встановлені графіки прийому громадян - двічі на тиждень. Однак, враховуючи життєву необхідність послуг для населення, які надаються Славутським УВКГ - керівник здійснює постійний прийом громадян в робочий час, незважаючи на графіки прийому.



На підприємстві ведется диференціація заяв залежно від категорії заявників: від учасників ВВВ, бойових дій, осіб постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, пенсіонерів.



За 2023 рік повторні звернення відсутні.



Термін розгляду заяв здійснюється Славутським УВКГ - на протязі 15 днів. У випадку необхідності виконання певних робіт - термін надання відповіді продовжується в строк до 30 календарних днів.



Заходи щодо покращення роботи із зверненням громадян: неухильне дотримання Закону України «Про звернення громадян».



Крім того, за кошти Славутського УВКГ за 2023 року виконані роботи по ремонту водопровідних та каналізаційних мереж на загальну суму 1549,0 тис. грн.





Начальник Славутського УВКГ                                                                                                           Євгеній ЛЕВУНЕЦЬ