СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

15.05.2025 р. Славута №153

Про укладення додаткової угоди до договору про закупівлю робіт

З метою приведення коригування сум фінансування по договірних зобов’язаннях відповідно до рішення Славутської міської ради від 18 квітня 2025 року №8-46/2025 «Про внесення змін до бюджету Славутської міської територіальної громади на 2025 рік», в зв’язку із тим, що у 2024 році в бюджеті Славутської міської територіальної громади не було передбачено коштів на фінансування повної суми раніше укладеного договору про закупівлю робіт, керуючись статтями 22, 23 Бюджетного кодексу України, частиною 1 статті 628, частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України пунктом 4 частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Славутської міської ради ВИРІШИВ:

  1. Укласти додаткову угоду до договору про закупівлю робіт (далі - Договір) згідно додатку, що додається, яким:

1.1. провести коригування сум фінансування робіт по Договору, відповідно до фактичних касових видатків попередніх років та планових асигнувань на 2025 рік;

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія МИКУЛЬСЬКОГО.


                                          Міський голова                                                                                                   Василь СИДОР