ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідачі:
Гавюк Анна Аркадіївна |
|
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XL |
Скликання: | VIII |
Вид: | В цілому |
Дата реєстрації: | 16.07.2024 |
Проголосовано: | 18.07.2024 09:09:57 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
11
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
8
Проєкт рішення
Про роботу із зверненнями громадян у
виконавчому комітеті Славутської міської ради
за перше півріччя 2024 року
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради за 2022 рік, керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», п. п. 1 п. «б» ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:
- Інформацію про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Славутської міської ради за перше півріччя 2024 року взяти до відома (додається).
2.Центру надання адміністративних послуг:
2.1. Забезпечити кваліфікований, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань; задоволення законних вимог заявників; поновлення порушених конституційних прав громадян; забезпечення недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. У разі виявлення несвоєчасного і неповного розгляду звернень громадян негайно повідомляти про дані факти та вносити пропозиції щодо притягнення у встановленому законодавством порядку до дисциплінарної відповідальності керівників відділів і служб виконавчого комітету, якими допущені грубі порушення.
2.2. Проводити аналіз по розгляду звернень громадян, з'ясовувати причини, що породжують повторні звернення громадян, систематично аналізувати характер звернень та за результатами такого аналізу вносити пропозиції щодо розв’язання найбільш актуальних проблем. Оприлюднювати матеріали з цих питань у засобах масової інформації щоквартально.
2.3. Забезпечити засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян не рідше одного разу на місяць.
2.4. Забезпечити проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності та структурних підрозділах виконавчого комітету до 15 січня 2025 року.
2.5. Забезпечити періодичне звітування керівників підпорядкованих структурних підрозділів виконавчого комітету Славутської міської ради та комунальних підприємств з питань роботи із зверненнями громадян не рідше двох разів на рік.
2.6. Посилити контроль за своєчасним розглядом звернень громадян та наданням повних, обґрунтованих відповідей у встановлений законодавством термін. Зокрема, надати можливість знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень.
2.7. Здійснювати організацію проведення особистих прийомів громадян міським головою, його заступниками, керуючим справами.
2.8. З метою поліпшення роботи щодо інформованості населення про діяльність виконавчих органів ради, підвищення довіри людей, продовжувати практику спілкування з населенням через засоби масової інформації, зокрема шляхом проведення «гарячих телефонних ліній».
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Славутської міської ради Вікторію КРУТУ.
Міський голова Василь СИДОР
ДОДАТКИ
1 | Інформація про роботу із зверненнями громадян у Виконавчому комітеті СМР за І півріччя 2024.pdf | Переглянути |
---|