ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XL |
Скликання: | VIII |
Проголосовано: | В цілому |
Дата прийняття: | 18.07.2024 |
Статус: | Прийнятий в цілому |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
11
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
7
ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ
РІШЕННЯ: № 258
Про роботу із зверненнями громадян в Комунальному підприємстві «Славутське ЖКО» за перше півріччя 2024 року
СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА
ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
18.07.2024 р. | Славута | №258 |
Про роботу із зверненнями громадян в
Комунальному підприємстві «Славутське
ЖКО» за перше півріччя 2024 року
Заслухавши інформацію тво начальника Комунального підприємства «Славутське ЖКО» Олександра АЛЕКСЮКА про роботу із зверненнями громадян в КП «Славутське ЖКО» за перше півріччя 2024 року, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись п.п. 1, п. «б» ч.1 ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, виконавчий комітет Славутської міської ради ВИРІШИВ:
1. Інформацію тво начальника Комунального підприємства «Славутське ЖКО» Олександр АЛЕКСЮКА про роботу із зверненнями громадян в КП «Славутське ЖКО» за перше півріччя 2024 року взяти до відома (додається).2. КП «Славутське ЖКО»:
2.1. забезпечити необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді відповідно до чинного законодавства;
2.2. особливу увагу приділяти вирішенню питань, порушених у зверненнях інвалідів, членів сімей загиблих у війні, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інших громадян пільгових категорій;
2.3. проводити щомісячний аналіз роботи із зверненнями громадян та вживати заходів щодо усунення недоліків і причин, які породжують повторні звернення громадян та скарги на роботу Комунальному підприємстві «Славутське ЖКО»
2.4. приймати обґрунтовані рішення під час розгляду звернень з установленням реальних термінів виконання робіт та недопущенням порушення цих термінів, вчасно надавати відповіді громадянам, які звернулись до комунального підприємства «Славутське ЖКО», згідно вимог чинного законодавства України.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія МИКУЛЬСЬКОГО.
Міський голова |
Василь СИДОР |
Інформація
про роботу із зверненнями громадян в управлінні соціального
захисту населення виконавчого комітету Славутської міської ради
за І півріччя 2024 року
2. За ведення діловодства по зверненнях громадян призначено Лілію КАМІНСЬКУ.
3. Облік особистого прийому громадян та реєстрація письмових звернень громадян ведеться в окремих журналах.
4. За перше півріччя 2024 року зареєстровано 364 письмових звернення, в тому числі:
- від пенсіонерів – 65,
- колективних звернень - 6,
- перевірка факту проживання - 189,
- від’єднання від централізованого теплопостачання –12,
- реструктуризація заборгованості - 62,
- перевірка димовентиляційних каналів - 19.
5. Заяви розглядаються в терміни встановлені чинним законодавством, про виконання яких ставиться відмітка.
6. Основні питання з яких звертаються громадяни:
- благоустрій прибудинкових територій;
- ремонт покрівлі будинку;
- перевірка факту проживання;
- реструктуризація заборгованості;
- заміна стояка холодного водопостачання;
- перевірка ДВК;
- перевірка зовнішніх та внутрішніх електромереж.
7. При звернені громадян вирішення нештатних аварійних ситуацій проводиться цілодобово.
8. Проводяться наради кожного понеділка о 7 год. 30 хв. в начальника КП «Славутське ЖКО» з керівниками структурних підрозділів, де вирішуються питання щодо усунення недоліків. Підводяться підсумки щомісячно по роботі із зверненнями громадян. Крім того приймаються заявки по телефону 7-33-00, 7-29-40, 7-28-59, моб. 0964195258 всі заявки розглядаються на ранкових засіданнях керівного складу керівників підрозділів, де проводяться роботи по зменшенню скарг.
В.о. начальника |
Олександр АЛЕКСЮК |