ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XL |
Скликання: | VIII |
Проголосовано: | В цілому |
Дата прийняття: | 18.07.2024 |
Статус: | Прийнятий в цілому |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
11
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
7
ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ
РІШЕННЯ: № 260
Про роботу із зверненнями громадян у Славутському управлінні водопровідно-каналізаційного господарства за І півріччя 2024 року
СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА
ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
18.07.2024р. | Славута | №260 |
Про роботу із зверненнями громадян
у Славутському управлінні
водопровідно-каналізаційного
господарства за І півріччя 2024 року
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріпленого Конституцією України права на звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року «109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши інформацію начальника Славутського управління водопровідно-каналізаційного господарства Євгенія ЛЕВУНЦЯ про роботу із зверненнями громадян на підприємстві за І півріччя 2024 року, керуючись п.п.1, п. «б», ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Славутської міської ради ВИРІШИВ:
1.Інформацію про роботу із зверненнями громадян у Славутському управлінні водопровідно-каналізаційного господарства за перше півріччя 2024 року взяти до відома (додається).
2.Славутському управлінню водопровідно - каналізаційного господарства (Євгеній ЛЕВУНЕЦЬ):
2.1.проводити щомісячний та щоквартальний аналіз, узагальнення звернень з метою виявлення причин, що їх породжують, та систематично оприлюднювати матеріали з цих питань у ЗМІ;
2.2. посилити персональну відповідальність за стан роботи із зверненнями громадян, забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання громадянами обґрунтованої відповіді;
2.3. приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються учасники бойових дій, ветерани війни, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту;
2.4. вдосконалювати роботу з організації прийому громадян, шляхом впровадження нових форм прийому.
3.Контроль за виконання даного рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія МИКУЛЬСЬКОГО.
Міський голова |
Василь СИДОР |
ІНФОРМАЦІЯ
про роботу із зверненнями громадян в Славутському управлінні водопровідно-каналізаційного господарства за І півріччя 2024 рік
Протягом І півріччя 2024 року до Славутського управління водопровідно-каналізаційного господарства надійшло всього 1495 звернень громадян, з них:
- 26 письмових звернень громадян
- 36 звернення на підключення та ремонт міської водопровідної та каналізаційної мережі;
- 402 звернень до абонентського відділу;
- 64 складено договір реструктуризації боргу;
- 486 звернень до диспетчера;
- побувало на особистому прийомі у начальника 285 громадян.
- побувало на особистому прийомі у головного інженера 196 громадян.
Мешканці міста Славута звертаються до Славутського управління водопровідно-каналізаційного господарства з питань щодо перерахунків вартості за спожиті послуги, підключення до комунальної системи водопровідної та каналізаційної мережі, а також якості та режиму надання послуг водопостачання та водовідведення, роботи очисних споруд.
У начальника Славутського УВКГ встановлені графіки прийому громадян - двічі на тиждень. Однак, враховуючи життєву необхідність послуг для населення, які надаються Славутським УВКГ керівник здійснює постійний прийом громадян в робочий час, незважаючи на графіки прийому.
На підприємстві ведеться диференціація заяв залежно від категорії заявників: від учасників ВВВ, бойових дій, осіб постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, пенсіонерів.
За І півріччя 2024 року повторні звернення відсутні.
Термін розгляду заяв здійснюється Славутським УВКГ на протязі 15 днів. У випадку необхідності виконання певних робіт - термін надання відповіді продовжується в строк до 30 календарних днів.
Заходи щодо покращення роботи із зверненням громадян: неухильне дотримання Закону України «Про звернення громадян».
Крім того, за кошти Славутського УВКГ за І півріччя 2024 року виконані роботи по ремонту водопровідних та каналізаційних мереж на загальну суму 580 тис. грн.
Начальник Славутського УВКГ |
Євгеній ЛЕВУНЕЦЬ |