ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XL

Скликання:

VIII

Проголосовано:

В цілому

Дата прийняття:

18.07.2024

Статус:

Прийнятий в цілому

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    11
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 262
Про роботу із зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населенняВиконавчого комітету Славутської міської ради за І півріччя 2024 року

СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

18.07.2024 р. Славута №262

Про роботу із зверненнями громадян
в управлінні соціального захисту населення
Виконавчого комітету Славутської міської ради
за І півріччя 2024 року
 

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України  права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення виконавчого комітету Славутської міської ради за І півріччя 2024 року, керуючись Законом України від 02.10.1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підпунктом 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Славутської міської ради ВИРІШИВ:

1. Інформацію начальника Управління соціального захисту населення Виконавчого комітету Славутської міської ради Світлани ЯБКОВСЬКОЇ «Про роботу із зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення Виконавчого комітету Славутської міської ради за І півріччя 2024 року» взяти до відома (додається).
2. Управлінню соціального захисту населення Виконавчого комітету Славутської міської ради:
2.1. Проводити щомісячний та щоквартальний аналіз, узагальнення звернень з метою виявлення причин, що їх породжують, та систематично оприлюднювати матеріали з цих питань у медіа.
2.2. Посилити персональну відповідальність за стан роботи із зверненнями громадян, забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання громадянами обґрунтованої відповіді.
2.3. Приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту.
2.4. Вдосконалювати роботу з організації прийому громадян шляхом впровадження нових форм прийому, проведення прийому за місцем роботи. Проводити прямі телефонні лінії.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія МИКУЛЬСЬКОГО.


 

Міський голова

Василь СИДОР



 

Інформація
про роботу із зверненнями громадян в управлінні соціального
захисту населення виконавчого комітету Славутської міської ради
за І півріччя 2024 року

В управлінні соціального захисту населення виконавчого комітету Славутської міської ради (далі по тексту - управління) роботу із зверненням громадян організовано відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Наказом по управлінню від 03.04.2013 р. № 24-05/4 «Про організацію особистого прийому громадян в управлінні праці та соціального захисту населення» затверджено графік прийому громадян начальником та його заступником. Реєстрація особистого прийому громадян проводиться в журналах особистого прийому. Начальник управління та начальники відділів здійснюють прийом громадян щоденно з питань роз’яснень прийнятих управлінням рішень, норм законодавства щодо надання чи припинення відповідних допомог, компенсацій, розгляду скарг з залученням спеціалістів відділів.

Упродовж І півріччя 2024 року до управління надійшло 629 звернень громадян, що на 51 більше порівняно з 2023 роком, або на 8,8%, із них - 399 письмових, що на 8,4 % більше ніж за аналогічний період 2023 року.

Запитів на публічну інформацію надійшло 10, що на 7 од. або 233 % більше ніж за 2023 рік. Тематика запитів: витребування документів, створених в управлінні, стосовно затвердження бюджетних програм в галузі соціального захисту та соціального забезпечення на 2021-2024 роки; надання послуг для ветеранів війни та осіб з інвалідністю та їх родин; забезпечення житлом тощо.

Тематика звернень стосується функцій управління: причин відмови в призначення допомог, надання роз’яснень щодо можливості їх призначення; виділення натуральної допомоги; виділення автомобіля для осіб пільгових категорій; складання акту для перетинання кордону; потреби в матеріальній допомозі на лікування, надання соціальних послуг особам з інвалідністю внаслідок війни; призначення опікуна, компенсації за надання соціальних послуг тощо. Зокрема: найбільше письмових звернень стосується питань виділення одноразової адресної матеріальної допомоги – 342 звернення (85,7 % від загальної кількості), надання пільг – 3 звернення (0,7 %), надання всіх видів допомог – 20 звернень (5 %), інші звернення – 34 особи – 8,5 %.

На особистому прийому громадян начальником управління та начальникам відділу обувало 230 громадян (на 20 осіб більше ніж у 2023 році (на 8,7%). Найбільша частка звернень стосувалася саме роз’яснень нормативно-правових актів, які регулюють надання встановлених державою пільг та гарантій, різного виду компенсацій, встановлення статусів пільгових категорій населення.

Колективом управління докладається багато зусиль для вирішення питань, особливо тих, вирішення яких потребує взаємодії з іншими органами місцевого самоврядування, державними органами, підприємствами, організаціями; надання конкретної допомога мешканцям громади, що потрапили в складні життєві обставини.

  • Стосовно звернень громадян за гарантованими державою допомогами, виплатами, пільгами, компенсаціями: більшість із них стосується призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 340 звернення. Так, за наданням адміністративних послуг до відділу грошових виплат та компенсацій за І півріччі 2024 році звернулося 1803 мешканці Славутської територіальної громади, з них за:

- допомогою у зв’язку з вагітністю та пологами - 51;

- допомогою при народженні дитини -117;

- тимчасовою допомогою «дитина не одна» – 1;

- допомогою на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування - 19;

- допомогою на дітей одиноким матерям - 104;

- допомогою на дітей хворих на тяжкі захворювання, яким не встановлено інвалідність - 3;

- державною соціальною допомогою малозабезпеченим сім’ям - 340;

- державною соціальною допомогою особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю - 53;

- державною соціальною допомогою особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю - 25;

- державною соціальною допомогою на догляд одиноким особам, які досягли 80-річного віку та за висновком ЛКК потребують постійного стороннього догляду - 1;

- тимчасовою допомогою дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів - 24;

- тимчасовою допомогою непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату - 11;

- допомогою на догляд за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного захворювання - 108;

- допомогою на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях -31;

- компенсацією фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі - 43;

- грошовою компенсацією вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» - 74;

- субсидією для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива та скрапленого газу -182;

- компенсацією витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб - 399;

- допомогою на проживання внутрішньо переміщеним особам - 214;

- одноразовою грошовою допомогою «Мати-героїня» - 3;

- допомогою прийомним сім’ям - 1;

- допомогою на поховання - 3.

До відділу пільг звернулося:

- за наданням пільг для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива та скрапленого газу -234 особи;

- для забезпечення допоміжними засобами реабілітації - 117 осіб та проходженням комплексної реабілітації - 7 представників дітей з інвалідністю та 1 особа з інвалідністю загального захворювання;

- за компенсацією на бензин, ремонт, технічне та транспортне обслуговування - 57 осіб;

- за отриманням довідки внутрішньо переміщеної особи про взяття на облік - 128 осіб.

За результатами звернень за адмінпослугами до відділу правового забезпечення та питань сім’ї:

- видано 69 посвідчень багатодітним сім'ям;

- надано натуральну допомогу при народженні дитини «пакунок малюка» - 39 одиниць;

- на основі розгляду управлінням соціального захисту населення заяв громадян органом опіки та піклування подано 1 заяв до суду про звільнення від повноважень опікуна і призначення опікуном іншої особи; винесено 6 подань до суду про призначення опікуна у разі визнання фізичної особи недієздатною.

- прийнято 166 заяв щодо надання громадянам соціальних послуг, які перебувають в складних життєвих обставинах (із них - 10 ВПО).

Упродовж І півріччя 2024 року до відділу надійшло 98 повідомлень щодо вчинення домашнього насильства в сім’ї та складено по них акти з’ясування обставин та проведена робота з особами, які скоїли насильство, щодо зміни моделі поведінки, та особами, які опинилися у ролі жертви.

Робота управління зі зверненнями громадян направлена на вирішення гострих проблемних питань, комплексного та швидкого підходу до їхнього вирішення. Результати щодо роботи із зверненням громадян опрацьовані начальником управління та обговорені на нараді, на якій наголошено на відповідальності за об’єктивний розгляд звернень громадян, обов’язковому наданню заявнику не лишень обґрунтованої відповіді, а й пошуку шляхів допомоги кожному на основі всебічного розгляду питань у взаємодії із іншими установами, організаціями, що в певній мірі сприятиме зняттю соціальної напруги в місті та зменшенню кількості звернень до органів влади.


 

Начальник управління

Світлана ЯБКОВСЬКА