ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідачі:
Смернін Сергій Петрович |
|
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XXIII |
Скликання: | VIII |
Вид: | В цілому |
Дата реєстрації: | 11.01.2024 |
Проголосовано: | 18.01.2024 09:38:27 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
13
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
6
Проект рішення
Про роботу із зверненнями громадян в комунальному підприємстві «СЛАВУТА-СЕРВІС»
Славутської міської ради за 2023 рік
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріпленого Конституцією України права на звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року «109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши інформацію начальника Комунального підприємства «СЛАВУТА-СЕРВІС» Славутської міської ради Сергія СМЕРНІНА про роботу із зверненнями громадян в КП «СЛАВУТА - СЕРВІС» Славутської міської ради за 2023 рік, керуючись п.п. 1, п. «б» ч.1, ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Славутської міської ради ВИРІШИВ:
1.Інформацію про роботу із зверненнями громадян в Комунальному підприємстві «СЛАВУТА-СЕРВІС» Славутської міської ради взяти до відома (додається).
2. Комунальному підприємству «СЛАВУТА-СЕРВІС» Славутської міської ради:
2.1. забезпечити необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення, особистий прийом та обов’язкове додержання обґрунтованої відповіді відповідно до вимог законодавчих актів України;
2.2. особливу увагу приділяти вирішенню питань, порушених у зверненнях інвалідів, членів сімей загиблих у війні, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інших громадян пільгових категорій;
2.3. проводити щомісячний аналіз роботи із зверненнями громадян та вживати заходів щодо усунення недоліків і причин, які породжують повторні звернення громадян та скарги на роботу Комунального підприємства «СЛАВУТА-СЕРВІС» Славутської міської ради;
2.4. приймати обґрунтовані рішення під час розгляду звернень з установленням реальних термінів виконання робіт та недопущенням порушення цих термінів, вчасно надавати відповіді громадянам, які звернулись до Комунального підприємства «СЛАВУТА - СЕРВІС» Славутської міської ради згідно вимог чинного законодавства.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія ОСТАПЧУКА.
Міський голова Василь СИДОР
Інформація
про роботу із зверненнями громадян у комунальному підприємстві «СЛАВУТА-СЕРВІС» Славутської міської ради за 2023 рік
Звернення громадян до органів влади - беззаперечне право людини і громадянина, яке дозволяє відстоювати свої законні інтереси. Звернення громадян відіграють особливу роль у забезпеченні зв’язку між міською радою та громадою міста, показуючи основні проблеми людей та шляхи їх вирішення.
Робота із зверненнями громадян у комунальному підприємстві «САВУТА-СЕРВІС» Славутської міської ради проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативно-правових документів, які регулюють роботу розгляду звернень громадян.
Основними критеріями, якими керується комунальному підприємстві «СЛАВУТА-СЕРВІС» Славутської міської ради у роботі із зверненнями громадян, є кваліфікований, своєчасний та об’єктивний розгляд усіх питань, які порушують у своїх зверненнях мешканці міста. Вживаються відповідні заходи по їх розгляду, усуненню причин, що породжують звернення, своєчасному інформуванню за наслідками їх розгляду. Запити на публічну інформацію:
Упродовж 2023 року до комунального підприємства «СЛАВУТА-СЕРВІС» надійшло - 516 звернень громадян. (письмових).
Депутатських звернень надійшло - 3, Тематика питань різноманітна. Найбільше звернень стосується питань перерахунок за надані послуги, та розірвання та укладання договору - 415, звернень з питань відлову безпритульних тварин по місту - 13, звернень з надання матеріальної допомоги - 34 , зрізання аварійних дерев - 3, благоустрій міста по ремонту доріг, відновлення дитячого майданчика - 48.
Звертаються громадяни і з питань санітарного стану та благоустрою територій міста тощо. Часто для розгляду подібних звернень та для позитивного вирішення питань залучаються керівники комунальних підприємств, установ та організацій міста.
Громадяни звертаються і на особистий прийом до начальника КП «СЛАВУТА - СЕРВІС», який проводиться відповідно до затвердженого графіку. На прийомі порушуються найбільш актуальні для них питання - житлового та комунального господарств, працевлаштування та інші.
У комунальному підприємстві «СЛАВУТА - СЕРВІС» Славутської міської ради функціонує телефонна лінія (068-069-88-82;), подзвонивши на яку громадяни також можуть залишити своє звернення для розгляду. Також можна надіслати звернення на електронну пошту, можна зазначити, що звернення також почали надходити на адресу електронної пошти. Подібна форма звернення дозволяє звертатись громадянам у випадку неможливості прийти на особистий прийом до начальника, а також для більш швидшого вирішення проблемних питань.
З питань звернень до начальника особисто чи шляхом написання письмових заяв, скарг, пропозицій звертатись за тел. (068-069-88-82), або за адресою: вул. Здоров’я 3а, м. Славута.
Начальник КП «СЛАВУТА-СЕРВІС» Сергій СМЕРНІН