ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXIII

Скликання:

VIII

Проголосовано:

В цілому

Дата прийняття:

18.01.2024

Статус:

Прийнятий в цілому

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    13
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    6

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 11
Про роботу із зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення виконавчого комітету Славутської міської ради за 2023 рік

СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

18.01.2024р. Славута №11

Про роботу із зверненнями громадян
в управлінні соціального захисту населення
виконавчого комітету Славутської міської ради
за 2023 рік
 

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України  права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення виконавчого комітету Славутської міської ради за 2023 рік, керуючись Законом України від 02.10.1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підпунктом 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Славутської міської ради ВИРІШИВ:

1.Інформацію начальника Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Славутської міської ради Світлани ЯБКОВСЬКОЇ «Про роботу із зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення виконавчого комітету Славутської міської ради за 2023 рік» взяти до відома (додається).
2.Управлінню соціального захисту населення виконавчого комітету Славутської міської ради:

2.1. Проводити щомісячний та щоквартальний аналіз, узагальнення звернень з метою виявлення причин, що їх породжують, та систематично оприлюднювати матеріали з цих питань у ЗМІ.

2.2. Посилити персональну відповідальність за стан роботи із зверненнями громадян, забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання громадянами обґрунтованої відповіді.

2.3. Приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту.

2.4. Вдосконалювати роботу з організації прийому громадян шляхом впровадження нових форм прийому, проведення прийому за місцем роботи. Проводити прямі телефонні лінії.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія МИКУЛЬСЬКОГО.

  

Міський голова

Василь СИДОР