ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідачі:
Бухтійчук Оксана Володимирівна |
|
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XIX |
Скликання: | VIII |
Вид: | В цілому |
Дата реєстрації: | 19.12.2023 |
Проголосовано: | 21.12.2023 10:29:58 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
11
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
8
Проєкт рішення
Про постановку на баланс
Комунального підприємства
«СЛАВУТА - СЕРВІС»
благодійної пожертви
Відповідно до договору про надання благодійної пожертви від 19.12.2023 року №357, укладеного між Славутської міської радою та Товариством з обмеженою відповідальністю «ФОКС АРТ», з метою забезпечення належного обліку комунального майна Славутської міської територіальної громади, керуючись п.п.1 п «а» ч.1 ст.29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.3 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації», рішенням Славутської міської ради від 07.12.2022 р. №31-22/2022 «Про передачу окремих повноважень виконавчому комітету Славутської міської ради щодо управління майном комунальної власності територіальної громади», виконавчий комітет Славутської міської ради ВИРІШИВ:
1. Поставити на баланс Комунального підприємства «СЛАВУТА-СЕРВІС» Славутської міської ради (код ЄДРПОУ 42875827) (Сергій СМЕРНІН) комунальне майно - благодійну пожертву у вигляді комплекту системи відеонагляду у сумі 301147,73 грн. (триста одна тисяча сто сорок сім гривень 73 копійки), в тому числі ПДВ 50191 грн 29 коп. (п’ятдесят тисяч сто дев’яносто одна гривня 29 копійок) в порядку, визначеному законодавством.
2. Комунальному підприємству «СЛАВУТА-СЕРВІС» Славутської міської ради (код ЄДРПОУ 42875827) (Сергій СМЕРНІН):
2.1. облікувати зазначене в пункті 1 цього рішення майно на балансі підприємства в порядку, визначеному чинним законодавством;
2.2. вжити заходи щодо збереження комунального майна, зазначеного в пункті 1 даного рішення.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія ОСТАПЧУКА.
Міський голова Василь СИДОР