ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | VIII |
Скликання: | VIII |
Проголосовано: | В цілому |
Дата прийняття: | 28.09.2023 |
Статус: | Прийнятий в цілому |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
13
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
6
ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ
РІШЕННЯ: № 272
Про порядок оплати за виконані роботи
СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА
ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
28.09.2023р. | Славута | № 272 |
Про порядок оплати за виконані роботи
З метою врегулювання питання щодо покриття додаткових витрат, пов’язаних зі зміною вартості трудових та матеріально технічних ресурсів на стадії виконання договірних зобов’язань та в зв’язку із зростанням ринкових цін на матеріально-технічні ресурси, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктами 5.33, 6.3, 6.4 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», листа Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 21.06.2023 №9225/28/10-23, виконавчий комітет Славутської міської ради ВИРІШИВ:
1. Відділу бухгалтерського обліку здійснювати оплату виконаних робіт за договірними зобов’язаннями при динамічній договірній ціні, згідно наданих актів приймання виконаних робіт за поточними цінами, на момент проведення взаєморозрахунків за рахунок:-коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинених інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва;
-складу вартості матеріально-технічних ресурсів;
-економії коштів за відповідною графою зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (ЗКР), затвердженого у складі проектної документації,- «Будівельні роботи».
2. Зобов’язати Підрядника підтверджувати придбання усіх матеріальних цінностей завіреними копіями накладних та копіями товаротранспортних накладних на їх перевезення, а вартість матеріалів та виробів власного виробництва підтверджувати копіями калькуляцій, завіреними Підрядником належним чином.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія МИКУЛЬСЬКОГО.
Міський голова Василь СИДОР