ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:


Левунець Євгеній Володимирович

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LXI

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Дата реєстрації:

14.07.2025

Проголосовано:

17.07.2025 10:49:02

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    10
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    9

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ



Проєкт рішення



Про роботу із зверненнями громадян

у Славутському управлінні

водопровідно-каналізаційного

господарства за І півріччя 2025 року

 



           З метою забезпечення реалізації та гарантування закріпленого Конституцією України права на звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року «109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши інформацію начальника Славутського управління водопровідно-каналізаційного господарства Євгенія ЛЕВУНЦЯ про роботу із зверненнями громадян на підприємстві за І півріччя 2024 року, керуючись п.п.1, п. «б», ч. 1 ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Славутської міської ради ВИРІШИВ:




  1. Інформацію про роботу із зверненнями громадян у Славутському управлінні водопровідно-каналізаційного господарства за І півріччя 2025 року взяти до відома (додається).

  2. Славутському управлінню водопровідно - каналізаційного господарства (Євгеній ЛЕВУНЕЦЬ):



2.1 проводити щомісячний та щоквартальний аналіз, узагальнення звернень з метою виявлення причин, що їх породжують, та систематично оприлюднювати матеріали з цих питань у ЗМІ;



2.2 посилити персональну відповідальність за стан роботи із зверненнями громадян, забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання громадянами обґрунтованої відповіді;



2.3 приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються учасники бойових дій, ветерани війни, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту;



2.4 вдосконалювати роботу з організації прийому громадян, шляхом впровадження нових форм прийому.



3.Контроль за виконання даного рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія МИКУЛЬСЬКОГО.





        Міський голова                                                                                                  Василь СИДОР





Інформація



про роботу із зверненнями громадян в Славутському управлінні водопровідно-каналізаційного господарства за перше півріччя 2025 року



Протягом І півріччя 2025 року до Славутського управління водопровідно-каналізаційного господарства надійшло всього 2325 звернень громадян, з них:



- 17 письмових звернень громадян



- 37 звернення на підключення та ремонт міської водопровідної та каналізаційної мережі;



- 713 звернень до абонентського відділу;



- 15 складено договір реструктуризації боргу;



- 896 звернень до диспетчера, з них 57 про неякісні послуги з водопостачання;



- побувало на особистому прийомі у начальника 412 громадян.



- побувало на особистому прийомі у головного інженера 235 громадян.



Мешканці міста Славута звертаються до Славутського управління водопровідно-каналізаційного господарства з питань щодо перерахунків вартості за спожиті послуги, підключення до комунальної системи водопровідної та каналізаційної мережі, а також якості та режиму надання послуг водопостачання та водовідведення, роботи очисних споруд.



У начальника Славутського УВКГ- встановлені графіки прийому громадян - двічі на тиждень. Однак, враховуючи життєву необхідність послуг для населення, які надаються Славутським УВКГ - керівник здійснює постійний прийом громадян в робочий час, незважаючи на графіки прийому.



На підприємстві ведеться диференціація заяв залежно від категорії заявників: від учасників бойових дій, ветеранів війни, осіб постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, пенсіонерів.



За І півріччя 2025 року повторні звернення відсутні.



Термін розгляду заяв здійснюється Славутським УВКГ - на протязі 15 днів. У випадку необхідності виконання певних робіт – термін надання відповіді продовжується в строк до 30 календарних днів.



Заходи щодо покращення роботи із зверненням громадян: неухильне дотримання Закону України «Про звернення громадян».



Крім того, за кошти Славутського УВКГ за І півріччя 2025 року виконані роботи по ремонту водопровідних та каналізаційних мереж на загальну суму 1 360 950,76 тис. грн.





Начальник Славутського УВКГ                                                                                            Євгеній ЛЕВУНЕЦЬ